Monday, May 30, 2011

Kereta...

Salam.. aku sekarang sedang meneroka untuk menjadi seorang penjual kereta.. Tetapi kerana masa yang masih tidak mengizinkan.. aku terpaksa lepaskan dulu.. Tapi sekurang -kurangnya aku dah pergi sendiri ke outlet produa di Gong Kapas.. Pengalaman yang best.. !!! Aku syukur kerana impian untuk menjadi penjual kereta hampir tercapai... Lagipun aku adalah seorang yang sangat minat dengan dunia pemasaran.. Dan aku sekarang di pejabat MAA Takaful kat bandar Kuala Terengganu... Sajer duduk jerk dulu dan belajar cikit - cikit tentang insurans sementara masa masih ader... Jangan membazir masa taw.. Yang aku dah belajar sekarang adalah tentang dua produk baru iaitu.. Smart medic and Biasiswa pengajian.. dan baru - baru ini aku dah ambik exam takaful kat cosmopoint.. Mohon lulus untuk menjadi seorang agen insurans yang bertauliah....

No comments:

Post a Comment